5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

Jacqueline was heel duidelijk en enthousiast. Het sterke verhaal en de service heeft me overgehaald om hier na mijn intake een afspraak te boeken.

Laura - bijna 2 jaar geleden

Top 👍🏻

Diana - bijna 2 jaar geleden

Hele prettige medewerkers, deskundig, totaal niet ongemakkelijk, fijne sfeer. Heel erg blij ook met de resultaten al na 3 behandelingen, ik wou dat ik het al veel eerder had gedaan!

Louise - bijna 2 jaar geleden

Zeer tevreden over het weglaseren van een tattoo!

Lisanne - bijna 2 jaar geleden

Goede uitleg over wat ik kon verwachten tijdens en na de behandeling en ontzettend lief en vriendelijk personeel.

Nathalie - bijna 2 jaar geleden

Super blij mee van tweede keer ik merk mooi resultaat

Haya - bijna 2 jaar geleden
Ria - bijna 2 jaar geleden
Salsebil - bijna 2 jaar geleden
Maria - bijna 2 jaar geleden

Super vriendelijk geholpen. Ook duidelijke uitleg gehad en zeker verstand van zaken.

Selsela - bijna 2 jaar geleden