Jacqueline was heel duidelijk en enthousiast. Het sterke verhaal en de service heeft me overgehaald om hier na mijn intake een afspraak te boeken.
Laura
-
bijna 2 jaar geleden
Top 👍🏻
Diana
-
bijna 2 jaar geleden
Hele prettige medewerkers, deskundig, totaal niet ongemakkelijk, fijne sfeer. Heel erg blij ook met de resultaten al na 3 behandelingen, ik wou dat ik het al veel eerder had gedaan!
Louise
-
bijna 2 jaar geleden
Zeer tevreden over het weglaseren van een tattoo!
Lisanne
-
bijna 2 jaar geleden
Goede uitleg over wat ik kon verwachten tijdens en na de behandeling en ontzettend lief en vriendelijk personeel.
Nathalie
-
bijna 2 jaar geleden
Super blij mee van tweede keer ik merk mooi resultaat
Haya
-
bijna 2 jaar geleden
Ria
-
bijna 2 jaar geleden
Salsebil
-
bijna 2 jaar geleden
Maria
-
bijna 2 jaar geleden
Super vriendelijk geholpen. Ook duidelijke uitleg gehad en zeker verstand van zaken.
Selsela
-
bijna 2 jaar geleden