Kirsten
-
ongeveer 2 jaar geleden
Laila
-
ongeveer 2 jaar geleden
Leuke medewerkers en laten je op je gemak voelen. Fijne ervaring in Leeuwarden
Daphne
-
ongeveer 2 jaar geleden
Janna
-
ongeveer 2 jaar geleden
Jeanette is amazing! So much info from her and also great conversations during the procedure. I am having such a great time, it is now my 8th session coming back!
Daphne
-
ongeveer 2 jaar geleden
Snelle en prettige behandeling van ongewenste haargroei in het gezicht. Na 3 behandelingen werpt het echt z'n vruchten af. Vol goede moed op naar de volgende behandeling!
Pauline
-
ongeveer 2 jaar geleden
Vandaag voor het eerst een behandeling in Leeuwarden gehad. Ook hier was de laserbehandeling top!
Aruna
-
ongeveer 2 jaar geleden
Het was heel plezierig. Precies gezellig genoeg om de (toch wel een beetje) pijnlijke behandeling van het laseren goed te doorstaan.
Henriëtte
-
ongeveer 2 jaar geleden
Ben zeer tevreden vakkundig jonge dame
D.
-
ongeveer 2 jaar geleden
Karima
-
ongeveer 2 jaar geleden