5.0
gebaseerd op 1.980 reviews
Kirsten - ongeveer 2 jaar geleden
Laila - ongeveer 2 jaar geleden

Leuke medewerkers en laten je op je gemak voelen. Fijne ervaring in Leeuwarden

Daphne - ongeveer 2 jaar geleden
Janna - ongeveer 2 jaar geleden

Jeanette is amazing! So much info from her and also great conversations during the procedure. I am having such a great time, it is now my 8th session coming back!

Daphne - ongeveer 2 jaar geleden

Snelle en prettige behandeling van ongewenste haargroei in het gezicht. Na 3 behandelingen werpt het echt z'n vruchten af. Vol goede moed op naar de volgende behandeling!

Pauline - ongeveer 2 jaar geleden

Vandaag voor het eerst een behandeling in Leeuwarden gehad. Ook hier was de laserbehandeling top!

Aruna - ongeveer 2 jaar geleden

Het was heel plezierig. Precies gezellig genoeg om de (toch wel een beetje) pijnlijke behandeling van het laseren goed te doorstaan.

Henriëtte - ongeveer 2 jaar geleden

Ben zeer tevreden vakkundig jonge dame

D. - ongeveer 2 jaar geleden
Karima - ongeveer 2 jaar geleden