5.0
gebaseerd op 1.980 reviews
Lieke - ongeveer 2 jaar geleden

Vriendelijk personeel en prettige behandelwijze

Karin - ongeveer 2 jaar geleden

Helemaal top, vriendelijke mensen.

Linda - ongeveer 2 jaar geleden

Goed, vriendelijk en gespecialiseerd personeel, kunnen je goed de verschillen tussen alle lasers vertellen. Ruimtes zijn netjes en schoon.

Anne Griet - ongeveer 2 jaar geleden
Eline - ongeveer 2 jaar geleden

Ik ben blij

Soumya - ongeveer 2 jaar geleden

De afspraak ging prima en ze waren erg aardig

Haya - ongeveer 2 jaar geleden
Harrie - ongeveer 2 jaar geleden
Suzanne - ongeveer 2 jaar geleden
Sofie - ongeveer 2 jaar geleden