Altijd een vriendelijk welkom, en voel mij altijd erg op mijn gemak bij de dames tijdens de behandeling.
Janine
-
bijna 2 jaar geleden
Ben ik super dankbaar voor jullie!super behandeling ❤️🙏Bedankt
Anita
-
bijna 2 jaar geleden
Erg fijn geholpen door een zeer vriendelijke (en lieve) medewerkster. Neemt rustig de tijd om met je mee te denken en te kijken wat je nodig hebt. Komt erg betrouwbaar en klantvriendelijk over, en de hele uitstraling van de locatie ziet er professioneel, clean en toch warm uit. Dankjewel!
Yvette
-
bijna 2 jaar geleden
Professioneel, deskundig,flexibel, vriendelijk, open wn laat je op je gemak voelen
Marlieke
-
bijna 2 jaar geleden
Rozhin
-
bijna 2 jaar geleden
Ibrahin
-
bijna 2 jaar geleden
Vriendelijk, vlot en deskundig!
Lotte
-
bijna 2 jaar geleden
Super vriendelijk wordt je hier altijd geholpen, hele kundige medewerkers. Helemaal top!
Karen
-
bijna 2 jaar geleden
Floor
-
bijna 2 jaar geleden
Goede service
Ahmed
-
bijna 2 jaar geleden