5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

Altijd een vriendelijk welkom, en voel mij altijd erg op mijn gemak bij de dames tijdens de behandeling.

Janine - bijna 2 jaar geleden

Ben ik super dankbaar voor jullie!super behandeling ❤️🙏Bedankt

Anita - bijna 2 jaar geleden

Erg fijn geholpen door een zeer vriendelijke (en lieve) medewerkster. Neemt rustig de tijd om met je mee te denken en te kijken wat je nodig hebt. Komt erg betrouwbaar en klantvriendelijk over, en de hele uitstraling van de locatie ziet er professioneel, clean en toch warm uit. Dankjewel!

Yvette - bijna 2 jaar geleden

Professioneel, deskundig,flexibel, vriendelijk, open wn laat je op je gemak voelen

Marlieke - bijna 2 jaar geleden
Rozhin - bijna 2 jaar geleden
Ibrahin - bijna 2 jaar geleden

Vriendelijk, vlot en deskundig!

Lotte - bijna 2 jaar geleden

Super vriendelijk wordt je hier altijd geholpen, hele kundige medewerkers. Helemaal top!

Karen - bijna 2 jaar geleden
Floor - bijna 2 jaar geleden

Goede service

Ahmed - bijna 2 jaar geleden