5.0
gebaseerd op 1.980 reviews
Augustina - bijna 2 jaar geleden
Estabraq - bijna 2 jaar geleden

Altijd erg prettig en professioneel contact met de behandelaars, totaal niet ongemakkelijk, goed advies over de behandelingen en mijn huid.

Louise - bijna 2 jaar geleden
Daphne - bijna 2 jaar geleden

Een heerlijke huidbehandeling gehad. Naast dat het heel fijn en ontspannen was, voelt mijn huid nu ook heel fijn en fris aan. Dankjewel! Ik kom na mijn vakantie terug :)

Lisa - bijna 2 jaar geleden
Trynke - bijna 2 jaar geleden

Fijne en goede behandeling door Jeanet!

Zoë - bijna 2 jaar geleden
Myla - bijna 2 jaar geleden

Allereerst een prachtige ambiance. De clinic straalt heel veel rust uit. Super tevreden over de manier van behandelen. Erg vriendelijk, altijd op tijd. En altijd goede uitleg wat er gaat gebeuren. Het team verstaat hun vak. Altijd heerlijke koffie aangeboden. Ik zal de clinic zeker aanraden.

Diane - bijna 2 jaar geleden

Prettig personeel, erg aardig en kreeg simpel advies!

Rosalyn - bijna 2 jaar geleden