Zeer vriendelijk en kundig personeel. Ze nemen je stap voor stap mee in het proces. Ik kan CLC van harte aanbevelen!
Lovan
-
bijna 2 jaar geleden
Prettige sfeer. Duidelijke info. Betalen in termijnen evt mogelijk.
Olga
-
bijna 2 jaar geleden
Lief en vriendelijk personeel en alles werd goed uitgelegd!
Soraya
-
ongeveer 2 jaar geleden
Aynura
-
ongeveer 2 jaar geleden
Goede uitleg tijdens en voor de behandelingen. Wat lekker gekletst met de schoonheidsspecialiste en ze hield rekening met mij tijdens de behandeling, wat maakte dat het veilig aan voelde.
Fatima
-
ongeveer 2 jaar geleden
Prima, vriendelijk en professioneel.
Annette
-
ongeveer 2 jaar geleden
korte behandeling zoals altijd.personeel zijn erg aardig en professioneel en nemen de tijd
voor je.altijd een fijne ervaring
Hasana
-
ongeveer 2 jaar geleden
Super vriendelijk personeel, en geeft rustig uitleg. Je voelt je gelijk op je gemak.
Linda
-
ongeveer 2 jaar geleden
Heel goed geholpen en geadviseerd!
Lianne
-
ongeveer 2 jaar geleden
Fijne en professionele behandeling
Pauline
-
ongeveer 2 jaar geleden