5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

Zeer vriendelijk en kundig personeel. Ze nemen je stap voor stap mee in het proces. Ik kan CLC van harte aanbevelen!

Lovan - bijna 2 jaar geleden

Prettige sfeer. Duidelijke info. Betalen in termijnen evt mogelijk.

Olga - bijna 2 jaar geleden

Lief en vriendelijk personeel en alles werd goed uitgelegd!

Soraya - ongeveer 2 jaar geleden
Aynura - ongeveer 2 jaar geleden

Goede uitleg tijdens en voor de behandelingen. Wat lekker gekletst met de schoonheidsspecialiste en ze hield rekening met mij tijdens de behandeling, wat maakte dat het veilig aan voelde.

Fatima - ongeveer 2 jaar geleden

Prima, vriendelijk en professioneel.

Annette - ongeveer 2 jaar geleden

korte behandeling zoals altijd.personeel zijn erg aardig en professioneel en nemen de tijd
voor je.altijd een fijne ervaring

Hasana - ongeveer 2 jaar geleden

Super vriendelijk personeel, en geeft rustig uitleg. Je voelt je gelijk op je gemak.

Linda - ongeveer 2 jaar geleden

Heel goed geholpen en geadviseerd!

Lianne - ongeveer 2 jaar geleden

Fijne en professionele behandeling

Pauline - ongeveer 2 jaar geleden