5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

Fijne behandeling en zoals altijd gezellig!

Nathalie - meer dan een jaar geleden

Fijne communicatie! Er wordt meegedacht tijdens een behandeling.
Ik voel mij enorm op mijn gemak!

Anna - meer dan een jaar geleden

Top!

Berdine - meer dan een jaar geleden

Lisa stelt je op je gemak en luistert goed. Ze is super lief en kletst ook gezellig. Bedankt lieve Lisa tot de volgende keer!

Lianne - meer dan een jaar geleden
Bert - meer dan een jaar geleden
Sylona - meer dan een jaar geleden

Ik heb een hele fijne , heerlijke gezichtsbehandeling gehad. Peeling. Super gereinigd gevoel en mijn huid ziet er goed uit.

Yeliz - meer dan een jaar geleden
Delila - bijna 2 jaar geleden

zoals altijd heel vriendelijk en goed geholpen,zeer tevreden

Hasana - bijna 2 jaar geleden

Fijne, professionele behandeling

Toonin - bijna 2 jaar geleden