5.0
gebaseerd op 1.980 reviews
Susan - bijna 2 jaar geleden

Een zeer vriendelijke specialiste die alles stap voor stap goed heeft uitgelegd en vrijwel pijnloos heeft behandeld. Een aanrader!

Renieta - bijna 2 jaar geleden

Monica legde alles goed uit en was super goed geholpen

Otilia - bijna 2 jaar geleden

This session was one of the most professional ever. Detailed in getting to know how much and how the hair is changing and how long it probably takes to have excellent results. In addition she was very friendly and kind. I was really very very pleased.

Carlo - bijna 2 jaar geleden

Er word goed geluisterd naar je wensen, alles word goed uitgelegd en je word in alle rust behandeld met respect ! Ik ben tevreden

Linda - bijna 2 jaar geleden

Fijne en veilige sfeer, waardoor het helemaal niet ongemakkelijk is tijdens de behandeling. Zeker een aanrader!

Janna - bijna 2 jaar geleden

Zeer tevreden over de behandeling vrijwel pijnloos.

Ria - bijna 2 jaar geleden
Merve - bijna 2 jaar geleden

Hele vriendelijke specialiste die alles rustig uitlegde en de tijd nam. Zeer tevreden.

Bianca - bijna 2 jaar geleden

Een heerlijke gezichtsbehandeling gehad, super!

Monique - bijna 2 jaar geleden