5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

Op tijd, prettig, goede uitleg.

Marja - meer dan een jaar geleden

Top! Ga zeker vaker heen

Liz - meer dan een jaar geleden

Was weer super fijn!
Merk nu al dat het haar groei op mijn hoofd groeit. Heel te vreden!

Jaclyn - meer dan een jaar geleden

Echt een zeer prettige en professionele behandeling gehad. Aanrader!

Pieter - meer dan een jaar geleden

Ontzettend tevreden

Diana - meer dan een jaar geleden
Ellen - meer dan een jaar geleden
Johan - meer dan een jaar geleden
Elena - meer dan een jaar geleden

Keurige intake. De dame neemt alle tijd om je te informeren over wat ze doen en welke lasertechnieken ze gebruiken. Op naar mooie gladde oksels in de zomer van 2025 😊

Ivonne - meer dan een jaar geleden

Helemaal top.

Marja - meer dan een jaar geleden