5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

Jeanet is erg vriendelijk en zeer professioneel. Zij legt alles perfect uit, zowel voor, tijdens als na de behandeling. Alle vragen worden op een deskundige manier naar volle tevredenheid beantwoord.

Louis - meer dan een jaar geleden

Ik ben tevreden hoe mijn behandeling is gegaan. Het wordt duidelijk gemaakt wat wordt gedaan en en hoe vaak. Ik ben al 7 keer geweest en ieder keer door een persoon geholpen. Wat ik als heel prettig ervaar.

Agnes - meer dan een jaar geleden
Mirthe - meer dan een jaar geleden

Erg goed, vriendelijk en professioneel geholpen!

Anne - meer dan een jaar geleden

Wat een fijn bedrijf! Snel, efficiënt, deskundig en erg vriendelijk personeel 🙂

Aleid - meer dan een jaar geleden

Ik kom hier al jaren voor laser ontharen! De medewerkers zijn ontzettend vriendelijk, professioneel, en behulpzaam. Aanrader :).

Kim - meer dan een jaar geleden
Ellen - meer dan een jaar geleden

Zeer prettige benadering en goede uitleg.
Stap voor stap uitleg over wat er gaat gebeuren.
Ben zeer tevreden, ga zo door.

Els - meer dan een jaar geleden

Weer net zo goed als anders!

Charity - meer dan een jaar geleden
Vanessa - meer dan een jaar geleden