5.0
gebaseerd op 1.980 reviews
Shirley - meer dan een jaar geleden

Heel prettig consult. Jacquelien geeft goede adviezen en wekt veel vertrouwen.

Patricia - meer dan een jaar geleden

Zeer vriendelijke en professionele benadering.

Sabine - meer dan een jaar geleden

Sanne is een deskundige, lieve medewerkster.
Ik ben heel blij met haar als mijn behandelaar en voel mij altijd op mijn gemak.

Marjolein - meer dan een jaar geleden

Super fijne behandeling gehad!

Rosalie - meer dan een jaar geleden

Wordt altijd snel en op tijd en vriendelijk en professioneel geholpen. Laserontharing werkt supergoed - geen ingegroeide haartjes meer!

Wesley - meer dan een jaar geleden

Ik ben blij met de resultaat.
Super blij minder oksel haar te scheren nu benieuwd naar de 12 weken wat het dan gaat doen. Je bouwt het langzaam af!
Sjoukje van der Veen.

Sjoukje - meer dan een jaar geleden

Lately I have been very very satisfied with the treatment I have received in the last few sessions. Not only are the conditions of the hair compared to me but I am also given really useful advice in all aspects. Fully satisfied and recommended to anyone.

Carlo - meer dan een jaar geleden

Altijd plezierig bij Joyce!

Henriëtte - meer dan een jaar geleden

Echt een zen-momentje na fijn advies in alle rust.

Annemarie - meer dan een jaar geleden