Altijd fijn om weer langs te komen. De behandeling gaat goed en het is altijd gezellig
Nathalie
-
meer dan een jaar geleden
Tieneke
-
meer dan een jaar geleden
De beste bedrijf om de area
Sascha
-
meer dan een jaar geleden
Een heel persoonlijk en rustig ontvangst, alle tijd voor uitleg en de behandeling.
Annemarie
-
meer dan een jaar geleden
Heel tevreden over behandeling en de medewerksters!
Carmen
Carmen
-
meer dan een jaar geleden
Behandelingen zijn prima en je ziet gelijk resultaat. Enige minpuntje is dat je geen garantie hebt dat je bij dezelfde persoon komt voor je afspraak.
Luna
-
meer dan een jaar geleden
Fijne kliniek en lief personeel!
Sharmain
-
meer dan een jaar geleden
De medewerkers zijn zo vriendelijk en geduldig
Khatera
-
meer dan een jaar geleden
Jacqueline nam echt de tijd voor me en legde alles goed uit.
Marieke
-
meer dan een jaar geleden
Marzila
-
meer dan een jaar geleden