5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

Altijd fijn om weer langs te komen. De behandeling gaat goed en het is altijd gezellig

Nathalie - meer dan een jaar geleden
Tieneke - meer dan een jaar geleden

De beste bedrijf om de area

Sascha - meer dan een jaar geleden

Een heel persoonlijk en rustig ontvangst, alle tijd voor uitleg en de behandeling.

Annemarie - meer dan een jaar geleden

Heel tevreden over behandeling en de medewerksters!
Carmen

Carmen - meer dan een jaar geleden

Behandelingen zijn prima en je ziet gelijk resultaat. Enige minpuntje is dat je geen garantie hebt dat je bij dezelfde persoon komt voor je afspraak.

Luna - meer dan een jaar geleden

Fijne kliniek en lief personeel!

Sharmain - meer dan een jaar geleden

De medewerkers zijn zo vriendelijk en geduldig

Khatera - meer dan een jaar geleden

Jacqueline nam echt de tijd voor me en legde alles goed uit.

Marieke - meer dan een jaar geleden
Marzila - meer dan een jaar geleden