5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

Door het intakegesprek wist ik goed waar ik aan begon en wat hierbij kwam kijken. Tijdens de behandelingen werd er ook telkens goed uitgelegd wat er gebeurde. De behandelingen zelf waren supersnel! Het ontharen is goed gelukt, dus dat is natuurlijk top. Daar kwam ik voor! ☺️

Emma - ongeveer een jaar geleden

Fijne behandeling!

Toonin - meer dan een jaar geleden

Weer een fijne huidbehandeling gehad. En zo goed te zien op de scan dat we al echt een mooi resultaat boeken!

Lisa - meer dan een jaar geleden

Ik heb vandaag een behandeling gehad, het personeel was erg beleefd en voorkomend (Monica beantwoordde al mijn duizenden vragen🤭), ze gaven me aanbevelingen en de hele procedure verliep snel, ze waren voortdurend bezorgd over mijn gevoelens en alles was onder controle.
Bedankt voor je werk!

Oleksandra - meer dan een jaar geleden

Ik vond het leuke communicatie van medewerkers met klanten en ze helpen klanten heel goed.

Ati - meer dan een jaar geleden

Aardige mensen

Marco - meer dan een jaar geleden

I really appreciated how helpful and accommodating the staff were. Booking an appointment is effortless, whether online or via WhatsApp. The hair removal process was quick and virtually painless. I've been visiting this clinic for a few months now, and I highly recommend their services to anyone considering hair removal.

Dominyka - meer dan een jaar geleden
Wilma - meer dan een jaar geleden

Marieke geeft een fantastische gezichtsbehandeling, ze is zorgvuldig, netjes en weet precies wat je nodig hebt. Wat ik wel jammer vind dat ik als vaste klant van haar dus niet meer de routine van 6 weken kan doen bij haar omdat ze dus helemaal tegenwoordig vol is gepland.

Marjan - meer dan een jaar geleden

Keurig behandeld zoals altijd.

P - meer dan een jaar geleden