5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

Im almost done with my packages (11/12 sessions) and my time with CLC so far has been really nice. I’ve been working with Monica for some time now and I always appreciate her advice and kindness during the sessions! :)

And I love the results too hehe, super happy!

Daphne - ongeveer een jaar geleden

I've been doing the treatment for quite some time and I must say that I'm fully satisfied. Both from the welcome within the structure and from the professionalism they show in their work. Really professional and friendly.

Carlo - ongeveer een jaar geleden

Erg fijn geholpen tijdens de intake! super behulpzaam en geven je goed advies.

Willy - ongeveer een jaar geleden

Geweldig! Duidelijke uitleg, vriendelijk en meedenkend!

Lutske - ongeveer een jaar geleden
Chantal - ongeveer een jaar geleden

Een erg nette zaak.
Met lieve mensen.
Fijne en duidelijke uitleg.

Merel - ongeveer een jaar geleden
Saskia - ongeveer een jaar geleden

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het erg fijn vond en ook goed werd voorgelicht over de stand van zaken met mbt de vraag over de behandeling. schoon netjes..

Marian - ongeveer een jaar geleden
Hilal - ongeveer een jaar geleden
Annemarie - ongeveer een jaar geleden