5.0
gebaseerd op 1.980 reviews
Maria - ongeveer 2 jaar geleden
Sofie - meer dan 2 jaar geleden

Heel vriendelijk en fijne behandeling

Karin - meer dan 2 jaar geleden
Sama - meer dan 2 jaar geleden

Ik heb het heel erg fijn ervaren. Geheel pijnloos en het was super snel klaar. Het personeel was ook super vriendelijk !

Maud - meer dan 2 jaar geleden

Fijne behandeling gehad!

Franke - meer dan 2 jaar geleden

Weer heel goed behandeld door Joyce. Ze stelt je gerust en zorgt dat je je op je gemak voelt. Heel fijn! :)

Eva - meer dan 2 jaar geleden

🤩🤩

Heifa - meer dan 2 jaar geleden
Redmar - meer dan 2 jaar geleden
Birthe - meer dan 2 jaar geleden