Veel bedankt
Nazmia
-
meer dan 2 jaar geleden
Bregje
-
meer dan 2 jaar geleden
Vandaag de vierde laserbehandeling gehad, heel fijn ervaren.
Lieve behandelaar Monica, hield mij met alles goed op de hoogte zoals: of het te doen was, wat ze ging doen etc.
Alissa
-
meer dan 2 jaar geleden
De behandeling is altijd goed en met resultaat, dwz betreffende het laseren van een tatoeage..
P
-
meer dan 2 jaar geleden
Jeanet is echt een hele leuke, sociale en informatieve dame!
Nynke
-
meer dan 2 jaar geleden
Heel fijn en bijna pijnloos behandeld. Prettige sfeer.
Hanny
-
meer dan 2 jaar geleden
In begin maart ben ik lang geweest voor een intake over laser ontharen en een proefbehandeling voor mijn oksels! Vooraf waren er zenuwen maar deze verdwenen snel door de goeie uitleg van te voren. Ik ben zeer tevreden over City Laser Company.
Renate
-
meer dan 2 jaar geleden
Lilit
-
meer dan 2 jaar geleden
Mirjam
-
meer dan 2 jaar geleden
Ik heb mijn afspraak zeer prettig en op mijn gemak ervaren!💕💕
Amber
-
meer dan 2 jaar geleden