Rick
-
meer dan 6 jaar geleden
Super service! Leuke medewerkers! Zeker een aanrader!!!!
Betul
-
meer dan 6 jaar geleden
Sevgi
-
meer dan 6 jaar geleden
Ik vind het geweldig
Inas
-
meer dan 6 jaar geleden
Felice
-
meer dan 6 jaar geleden
Altijd super leuk geholpen door Kyra
Ella
-
meer dan 6 jaar geleden
Lara
-
meer dan 6 jaar geleden
Fijne sfeer en heel vriendelijk en professioneel personeel.
Jildou
-
meer dan 6 jaar geleden
Heel fijn en ben heel er tevreden.
Zelisl
-
meer dan 6 jaar geleden
Zeker een aanrader! Warme welkom, lieve en betrokken medewerkers en eigenaresse. Er wordt gewerkt met de nieuwste apparatuur. Ik ben heel tevreden met de behandelingen en met het perfecte resultaat!
Selin
-
meer dan 6 jaar geleden