5.0
gebaseerd op 1.980 reviews
Rick - meer dan 6 jaar geleden

Super service! Leuke medewerkers! Zeker een aanrader!!!!

Betul - meer dan 6 jaar geleden
Sevgi - meer dan 6 jaar geleden

Ik vind het geweldig

Inas - meer dan 6 jaar geleden
Felice - meer dan 6 jaar geleden

Altijd super leuk geholpen door Kyra

Ella - meer dan 6 jaar geleden
Lara - meer dan 6 jaar geleden

Fijne sfeer en heel vriendelijk en professioneel personeel.

Jildou - meer dan 6 jaar geleden

Heel fijn en ben heel er tevreden.

Zelisl - meer dan 6 jaar geleden

Zeker een aanrader! Warme welkom, lieve en betrokken medewerkers en eigenaresse. Er wordt gewerkt met de nieuwste apparatuur. Ik ben heel tevreden met de behandelingen en met het perfecte resultaat!

Selin - meer dan 6 jaar geleden