5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

Hele fijne service. Vriendelijk personeel en professioneel.

Veronique - meer dan 6 jaar geleden

Wat een fijne plek, altijd zo gastvrij en vriendelijk!

Sandy - meer dan 6 jaar geleden
Astrid - meer dan 6 jaar geleden

Super, goed uitleg gehad, voelde mij op mijn gemak.en de laser behandeling pijnloos. Voelde klein beetje warm aan bij de kin.
En ze hield contact met mij tijdens de behandeling.

Greetje - meer dan 6 jaar geleden
Allister - meer dan 6 jaar geleden

Alweer #4 behandeling gehad. Nog heel even en dan mijn scheermesje de prullenbak in... 🤗

Gaby - meer dan 6 jaar geleden

Super! Fijn personeel, mooie behandelkamers.

Mandy - meer dan 6 jaar geleden
Anna - meer dan 6 jaar geleden

Vriendelijk personeel, fijne sfeer.

Mara - meer dan 6 jaar geleden
Sascha - meer dan 6 jaar geleden