5.0
gebaseerd op 1.980 reviews
Lian - meer dan 6 jaar geleden

Goed ontvangen en duidelijke uitleg. De behandeling zelf was pijnloos, je voelt het iets wat prikken op het einde dat is het

Anita - meer dan 6 jaar geleden

Genoten van een gezichtsbehandeling met zorg en aandacht.

Anita - meer dan 6 jaar geleden

Super tevreden! heb me oksels laten laseren en het was echt pijnloos van te voren ook een goede uitleg gekregen en heel vriendelijk geholpen

Janinka - meer dan 6 jaar geleden

Ik kreeg een goede uitleg en ze was heel vriendelijk

Drifa - meer dan 6 jaar geleden

Alles werd goed uitgelegd en ze nam echt de tijd voor je!

Melissa - meer dan 6 jaar geleden
Joyce - meer dan 6 jaar geleden

Goede voorlichting! Kyra is n topper. Ontzettend kundig en vriendelijk

Rita - meer dan 6 jaar geleden
Sala - meer dan 6 jaar geleden
Tessa - meer dan 6 jaar geleden