Lian
-
meer dan 6 jaar geleden
Goed ontvangen en duidelijke uitleg. De behandeling zelf was pijnloos, je voelt het iets wat prikken op het einde dat is het
Anita
-
meer dan 6 jaar geleden
Genoten van een gezichtsbehandeling met zorg en aandacht.
Anita
-
meer dan 6 jaar geleden
Super tevreden! heb me oksels laten laseren en het was echt pijnloos van te voren ook een goede uitleg gekregen en heel vriendelijk geholpen
Janinka
-
meer dan 6 jaar geleden
Ik kreeg een goede uitleg en ze was heel vriendelijk
Drifa
-
meer dan 6 jaar geleden
Alles werd goed uitgelegd en ze nam echt de tijd voor je!
Melissa
-
meer dan 6 jaar geleden
Joyce
-
meer dan 6 jaar geleden
Goede voorlichting! Kyra is n topper. Ontzettend kundig en vriendelijk
Rita
-
meer dan 6 jaar geleden
Sala
-
meer dan 6 jaar geleden
Tessa
-
meer dan 6 jaar geleden