5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

Het is super gezellig bij jullie en je voelt je er prima op je gemak. Ik kan niet wachten op het eindresultaat!

Lucie - meer dan 6 jaar geleden
Ineke - meer dan 6 jaar geleden

goed behandeld , duidelijk

Lian - meer dan 6 jaar geleden
Ilse - meer dan 6 jaar geleden

super goede uitleg..

Aletta - meer dan 6 jaar geleden

Alles was prima! Zo vriendelijke ook.

Klara - meer dan 6 jaar geleden

Kyra doet er alles aan om mij op mijn gemak te voelen. De behandelingen zijn goed en snel.

Rezjneh - meer dan 6 jaar geleden

Weer snel en helemaal pijnloos.
Joyce is super goed in haar werk xx

Lilian - meer dan 6 jaar geleden

Super goed geholpen!

Iris - meer dan 6 jaar geleden

Super! Het was zo gepiept, binnen 10 min stond ik alweer buiten! Ook over het resultaat van het laseren zeer tevreden!

Anita - meer dan 6 jaar geleden