Het is super gezellig bij jullie en je voelt je er prima op je gemak. Ik kan niet wachten op het eindresultaat!
Lucie
-
meer dan 6 jaar geleden
Ineke
-
meer dan 6 jaar geleden
goed behandeld , duidelijk
Lian
-
meer dan 6 jaar geleden
Ilse
-
meer dan 6 jaar geleden
super goede uitleg..
Aletta
-
meer dan 6 jaar geleden
Alles was prima! Zo vriendelijke ook.
Klara
-
meer dan 6 jaar geleden
Kyra doet er alles aan om mij op mijn gemak te voelen. De behandelingen zijn goed en snel.
Rezjneh
-
meer dan 6 jaar geleden
Weer snel en helemaal pijnloos.
Joyce is super goed in haar werk xx
Lilian
-
meer dan 6 jaar geleden
Super goed geholpen!
Iris
-
meer dan 6 jaar geleden
Super! Het was zo gepiept, binnen 10 min stond ik alweer buiten! Ook over het resultaat van het laseren zeer tevreden!
Anita
-
meer dan 6 jaar geleden