Er werken hele leuke en vriendelijke meiden. Ze adviseren vooraf en tijdens de behandeling vertellen ze precies wat ze gaan doen, stap voor stap. Erg prettig
Rowen
-
meer dan 6 jaar geleden
Samantha
-
meer dan 6 jaar geleden
Je wordt altijd heel vrolijk en vriendelijk geholpen!
Daniek
-
meer dan 6 jaar geleden
Prettig geholpen en erg gezellig!
Vera
-
meer dan 6 jaar geleden
Het was weer verwennerij!
Monique
-
meer dan 6 jaar geleden
Sandra
-
meer dan 6 jaar geleden
Sherien
-
meer dan 6 jaar geleden
Vakkundig personeel en een fijne en goedwerkende laserbehandeling. Zeer tevreden
Maartje
-
meer dan 6 jaar geleden
Duidelijke informatie! Kort en pijnloos. Erg tevreden!
Jonna
-
meer dan 6 jaar geleden
Fijne mensen en goed sfeer.
Kim
-
meer dan 6 jaar geleden