5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

Er werken hele leuke en vriendelijke meiden. Ze adviseren vooraf en tijdens de behandeling vertellen ze precies wat ze gaan doen, stap voor stap. Erg prettig

Rowen - meer dan 6 jaar geleden
Samantha - meer dan 6 jaar geleden

Je wordt altijd heel vrolijk en vriendelijk geholpen!

Daniek - meer dan 6 jaar geleden

Prettig geholpen en erg gezellig!

Vera - meer dan 6 jaar geleden

Het was weer verwennerij!

Monique - meer dan 6 jaar geleden
Sandra - meer dan 6 jaar geleden
Sherien - meer dan 6 jaar geleden

Vakkundig personeel en een fijne en goedwerkende laserbehandeling. Zeer tevreden

Maartje - meer dan 6 jaar geleden

Duidelijke informatie! Kort en pijnloos. Erg tevreden!

Jonna - meer dan 6 jaar geleden

Fijne mensen en goed sfeer.

Kim - meer dan 6 jaar geleden