5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

Erg prettig.
De specialiste is erg betrokken en houdt aandacht met de beleving van de cliënte.

Laure - meer dan 6 jaar geleden
Wendy - meer dan 6 jaar geleden
Lizze - meer dan 6 jaar geleden

Er wordt echt de tijd voor je genomen. Je wordt heel goed geholpen met hele duidelijke uitleg

Eva - meer dan 6 jaar geleden

Top behandeling gehad! Geheel pijnloos en op mijn gemak.

Lotte - meer dan 6 jaar geleden

Onlangs de intake + behandeling gehad voor de okselbehandeling gehad. Stap voor stap werd alles doorgenomen. 1e behandeling was pijnloos. Werd hartelijk ontvangen en voelde mij super op mijn gemak.

Elisabeth - meer dan 6 jaar geleden

Prettig ontvangst.Oksel laserbehandeling is pijnloos. Echte aanrader!!!

Joyce - meer dan 6 jaar geleden
Marjan - meer dan 6 jaar geleden

Vandaag mijn intake en eerste behandeling oksel ontharen gehad. Deed helemaal geen pijn. Ik ben heel erg tevreden over de behandeling en een super lieve vrouw die de behandeling doet. Over mijn eind resultaat zal ik een andere keer mijn reactie delen.

Rochelle - meer dan 6 jaar geleden
Sherin - meer dan 6 jaar geleden