5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

Zeer vriendelijk ontvangen. Top behandeling

Sandra - meer dan 6 jaar geleden

Er wordt elke keer tijd en aandacht aan je besteedt echt een top zaak!

Angelique - meer dan 6 jaar geleden

Na een paar behandelingen al een super resultaat!

Judith - meer dan 6 jaar geleden
Nienke - meer dan 6 jaar geleden
Jennifer - meer dan 6 jaar geleden
Laura - meer dan 6 jaar geleden

Joyce is the best😊

Lilian - meer dan 6 jaar geleden

Snel, vriendelijk en duidelijk!

Anne - meer dan 6 jaar geleden

Een mooi bedrijf in wording. Vriendelijk, persoonlijke benadering. Behandeling zeer professioneel.

Jannette - meer dan 6 jaar geleden
Lisa - meer dan 6 jaar geleden