Top service! Fijn om eerst tijdens de intake goed op de hoogte te worden gebracht van alles wat er bij komt kijken. Daardoor vol vertrouwen aan de behandeling begonnen. Professioneel, fris en ook nog eens gezellig! Zeker een aanrader.
Ik word hier altijd goed en vriendelijk behandeld.
Altijd goede service en klantvriendelijk.
Top geholpen vanavond! Erg goed advies gekregen en fijn in de omgang :)
Very nice service! I love it!
Vriendelijk ontvangst. Alles werd goed uitgelegd.
Top!! Ben blij dat ik hier gekomen ben voor de behandelingen van laserontharing, werkt geweldig ook voor de donkere huid..vriendelijke mensen.. goeie uitleg en advies..
Ik vond het als man wel spannend om mijn oksels te laten laseren. Er werd goed uitgelegd door het personeel hoe het werkt en ik werd gerust gesteld. Kortom een fijne ervaring en over 6 week de volgende afspraak.