5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

Top service! Fijn om eerst tijdens de intake goed op de hoogte te worden gebracht van alles wat er bij komt kijken. Daardoor vol vertrouwen aan de behandeling begonnen. Professioneel, fris en ook nog eens gezellig! Zeker een aanrader.

Iris - meer dan 6 jaar geleden

Ik word hier altijd goed en vriendelijk behandeld.

Denise - meer dan 6 jaar geleden
Inas - meer dan 6 jaar geleden

Altijd goede service en klantvriendelijk.

Esmée - meer dan 6 jaar geleden

Top geholpen vanavond! Erg goed advies gekregen en fijn in de omgang :)

Esther - meer dan 6 jaar geleden

Very nice service! I love it!

Carlo - meer dan 6 jaar geleden
Olga - meer dan 6 jaar geleden

Vriendelijk ontvangst. Alles werd goed uitgelegd.

Samantha - meer dan 6 jaar geleden

Top!! Ben blij dat ik hier gekomen ben voor de behandelingen van laserontharing, werkt geweldig ook voor de donkere huid..vriendelijke mensen.. goeie uitleg en advies..

Vanessa - meer dan 6 jaar geleden

Ik vond het als man wel spannend om mijn oksels te laten laseren. Er werd goed uitgelegd door het personeel hoe het werkt en ik werd gerust gesteld. Kortom een fijne ervaring en over 6 week de volgende afspraak.

Thom - meer dan 6 jaar geleden