Erg prettig en vakkundig geholpen en blij met het mooie resultaat!
Kristel
-
meer dan 6 jaar geleden
😊
Mahsa
-
meer dan 6 jaar geleden
Sanne
-
meer dan 6 jaar geleden
Super service en altijd een warm welkom!
Shavi
-
meer dan 6 jaar geleden
Dit was mijn 6e laserafspraak en zoals altijd was dit weer een fijne afspraak. Het personeel is super vriendelijk en neemt alle tijd voor je.
Pauline
-
meer dan 6 jaar geleden
Lisanne
-
meer dan 6 jaar geleden
Jocelyn
-
meer dan 6 jaar geleden
Wat een relaxte sfeer kan Yvonne steeds weer creëren :)
Imke
-
meer dan 6 jaar geleden
Tugba
-
meer dan 6 jaar geleden
Hele fijne salon. Ik werd erg fijn ontvangen en tijdens mijn intake hebben ze duidelijk uitgelegd hoe het werkt.
Elysha
-
meer dan 6 jaar geleden