5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

Erg prettig en vakkundig geholpen en blij met het mooie resultaat!

Kristel - meer dan 6 jaar geleden

😊

Mahsa - meer dan 6 jaar geleden
Sanne - meer dan 6 jaar geleden

Super service en altijd een warm welkom!

Shavi - meer dan 6 jaar geleden

Dit was mijn 6e laserafspraak en zoals altijd was dit weer een fijne afspraak. Het personeel is super vriendelijk en neemt alle tijd voor je.

Pauline - meer dan 6 jaar geleden
Lisanne - meer dan 6 jaar geleden
Jocelyn - meer dan 6 jaar geleden

Wat een relaxte sfeer kan Yvonne steeds weer creëren :)

Imke - meer dan 6 jaar geleden
Tugba - meer dan 6 jaar geleden

Hele fijne salon. Ik werd erg fijn ontvangen en tijdens mijn intake hebben ze duidelijk uitgelegd hoe het werkt.

Elysha - meer dan 6 jaar geleden