Shirley
-
ongeveer 6 jaar geleden
Goede behandeling en na de eerste behandeling al enigszins resultaat
Ria
-
ongeveer 6 jaar geleden
Lucie
-
ongeveer 6 jaar geleden
Anna
-
ongeveer 6 jaar geleden
Super lieve medewerkster. Het was ook totaal niet ongemakkelijk omdat zij ontspannen was.
Andrea
-
ongeveer 6 jaar geleden
Sharon
-
ongeveer 6 jaar geleden
Nelly
-
ongeveer 6 jaar geleden
Ik ben echt blij.
Sadaf
-
ongeveer 6 jaar geleden
Wederom super tevreden! In deze tijd ook nog eens onwijs vriendelijk en de tijd nemen om alles ivm de hygiëne regels goed uit te leggen. En als kersje op de taart een onwijs verwen behandeling die ik had gewonnen. A happy girl over here!
Gaby
-
ongeveer 6 jaar geleden
Ik raad de diensten van de kliniek en hun aandacht aan, het zijn uitstekende mensen en de behandeling naar de cliënten toe is optimaal. Ik geef je mijn aanbeveling
Jennifer
-
ongeveer 6 jaar geleden