5.0
gebaseerd op 1.980 reviews
Shirley - ongeveer 6 jaar geleden

Goede behandeling en na de eerste behandeling al enigszins resultaat

Ria - ongeveer 6 jaar geleden
Lucie - ongeveer 6 jaar geleden
Anna - ongeveer 6 jaar geleden

Super lieve medewerkster. Het was ook totaal niet ongemakkelijk omdat zij ontspannen was.

Andrea - ongeveer 6 jaar geleden
Sharon - ongeveer 6 jaar geleden
Nelly - ongeveer 6 jaar geleden

Ik ben echt blij.

Sadaf - ongeveer 6 jaar geleden

Wederom super tevreden! In deze tijd ook nog eens onwijs vriendelijk en de tijd nemen om alles ivm de hygiëne regels goed uit te leggen. En als kersje op de taart een onwijs verwen behandeling die ik had gewonnen. A happy girl over here!

Gaby - ongeveer 6 jaar geleden

Ik raad de diensten van de kliniek en hun aandacht aan, het zijn uitstekende mensen en de behandeling naar de cliënten toe is optimaal. Ik geef je mijn aanbeveling

Jennifer - ongeveer 6 jaar geleden