5.0
gebaseerd op 1.980 reviews
Asra ibrahim - ongeveer 6 jaar geleden
Ilse - ongeveer 6 jaar geleden
Sandra - ongeveer 6 jaar geleden

Alles was goed uitgelegd en lieve mensen daar!

Lisette - ongeveer 6 jaar geleden

Snel geholpen, vriendelijk personeel :) !

Irem - ongeveer 6 jaar geleden
Marguaritha - ongeveer 6 jaar geleden
Renate - ongeveer 6 jaar geleden
Rania - ongeveer 6 jaar geleden

Prachtige salon en je voelt je super welkom. Deskundig advies ook! Zeker een aanrader

Meike - ongeveer 6 jaar geleden

Zeer vriendelijke werknemers

Silke - ongeveer 6 jaar geleden