Asra ibrahim
-
ongeveer 6 jaar geleden
Ilse
-
ongeveer 6 jaar geleden
Sandra
-
ongeveer 6 jaar geleden
Alles was goed uitgelegd en lieve mensen daar!
Lisette
-
ongeveer 6 jaar geleden
Snel geholpen, vriendelijk personeel :) !
Irem
-
ongeveer 6 jaar geleden
Marguaritha
-
ongeveer 6 jaar geleden
Renate
-
ongeveer 6 jaar geleden
Rania
-
ongeveer 6 jaar geleden
Prachtige salon en je voelt je super welkom. Deskundig advies ook! Zeker een aanrader
Meike
-
ongeveer 6 jaar geleden
Zeer vriendelijke werknemers
Silke
-
ongeveer 6 jaar geleden