5.0
gebaseerd op 1.980 reviews
Sherin - meer dan 6 jaar geleden

Heel vriendelijk geholpen.

Marije - meer dan 6 jaar geleden

Zomaar op een doordeweekse dag na het werk even lekker ontspannen in de stoel bij Yvonne. Mijn huid is weer goed verzorgd en ik voel me verwend.

Maaike - meer dan 6 jaar geleden
Myonee - meer dan 6 jaar geleden
Yomi - meer dan 6 jaar geleden

Vooraf heel goed geïnformeerd over de behandeling. De behandeling zelf was prima en deed nauwelijks pijn! Medewerkers zijn erg vriendelijk.

Marielle - meer dan 6 jaar geleden

Erg vriendelijk en goede voorlichting. Ze zijn geïnteresseerd en zorgen voor de juiste persoonlijke behandeling.

Yvonne - meer dan 6 jaar geleden

prima uitgelegd

Aletta - meer dan 6 jaar geleden
Mariya - meer dan 6 jaar geleden

Heel fijn geholpen! En super vriendelijk personeel. Ben gewoon helemaal tevreden!

Desiree - meer dan 6 jaar geleden