5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

Bij binnenkomst een warme welkom, erg vriendelijk personeel! Erg tevreden over de behandeling (oksels laseren). Het is geheel pijnloos en je ziet al snel resultaat!

Tanzin - ongeveer 6 jaar geleden
Liza - ongeveer 6 jaar geleden

Super vriendelijke mensen, graag tot weerziens!

Awesta - ongeveer 6 jaar geleden

Goed behandeld en professioneel en een mooie schone zaak , Kyra heeft mij geholpen echt een topper !

Nanouk - ongeveer 6 jaar geleden

Joyce behandelt heel netjes en is altijd super aardig. De afspraken zijn gezellig. Vind het altijd leuk om weer terug te komen in de salon!

Samanta - ongeveer 6 jaar geleden

Er was een erg prettige sfeer bij de salon, de behandeling verliep snel en pijnloos.

Iris - ongeveer 6 jaar geleden

Erg fijn. Voelde mij op mijn gemak. Informatief erg duidelijke uitleg over de behandeling. Voorzorg. Nazorg. Effecten enz.

Esther - ongeveer 6 jaar geleden
Liz - ongeveer 6 jaar geleden

Duidelijke uitleg en goede service

Marije - ongeveer 6 jaar geleden

The clinic informed me about everything concerning laser hair removal in the first meeting which was very great. I had the opportunity to do my first appointment and I loved it. I was constantly asked if I was okay which I very much appreciated even though the treatment wasn't painful. Cant wait for the other appointments forward.

Klea - ongeveer 6 jaar geleden