5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

Kyra is super

Yvonne - ongeveer 6 jaar geleden

Ben zeer tevreden over de behandeling en de behandelaar zelf! Super plek!!

Tugba - ongeveer 6 jaar geleden

Professioneel en gezellig :)

Wendy - ongeveer 6 jaar geleden
Rick - ongeveer 6 jaar geleden

Kyra heeft me heel goed geholpen, ze vertelt je precies wat ze gaat doen, geen verrassingen dus. Een serene rust heerst er in het gebouw. Ik werd ook vriendelijk verwelkomt door de jonge man achter de balie, weet alleen niet hoe hij heet. Ik kom graag weer!

Sandra - ongeveer 6 jaar geleden

Nice consultation... Great experience

Srikanth - ongeveer 6 jaar geleden
Anita - ongeveer 6 jaar geleden

Prima ! Ontvangst, behandeling alles erg goed
Zorgvuldig in informatie verstrekken
Kortom. Prima

Albert - ongeveer 6 jaar geleden

Netjes ontvangen, goedeuitleg van de behandeling!

Mariska - ongeveer 6 jaar geleden

Vriendelijk, netjes en hygiënisch. En wel het belangrijkste nog, al na 1 behandeling resultaat zichtbaar. Behandeling is niet pijnlijk en ook nadien geen problemen

Yvonne - ongeveer 6 jaar geleden