Kyra is super
Yvonne
-
ongeveer 6 jaar geleden
Ben zeer tevreden over de behandeling en de behandelaar zelf! Super plek!!
Tugba
-
ongeveer 6 jaar geleden
Professioneel en gezellig :)
Wendy
-
ongeveer 6 jaar geleden
Rick
-
ongeveer 6 jaar geleden
Kyra heeft me heel goed geholpen, ze vertelt je precies wat ze gaat doen, geen verrassingen dus. Een serene rust heerst er in het gebouw. Ik werd ook vriendelijk verwelkomt door de jonge man achter de balie, weet alleen niet hoe hij heet. Ik kom graag weer!
Sandra
-
ongeveer 6 jaar geleden
Nice consultation... Great experience
Srikanth
-
ongeveer 6 jaar geleden
Anita
-
ongeveer 6 jaar geleden
Prima ! Ontvangst, behandeling alles erg goed
Zorgvuldig in informatie verstrekken
Kortom. Prima
Albert
-
ongeveer 6 jaar geleden
Netjes ontvangen, goedeuitleg van de behandeling!
Mariska
-
ongeveer 6 jaar geleden
Vriendelijk, netjes en hygiënisch. En wel het belangrijkste nog, al na 1 behandeling resultaat zichtbaar. Behandeling is niet pijnlijk en ook nadien geen problemen
Yvonne
-
ongeveer 6 jaar geleden