5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

Voor de tweede keer hier nu, super relaxte sfeer. Leuke meiden!

Marijke - ongeveer 6 jaar geleden

Fijne vriendelijk personeel. Goede aandacht voor klant

Lois - ongeveer 6 jaar geleden

Hele aardige medewerkers, maken even een praatje met je en geven hun mooiste glimlach

Jildou - ongeveer 6 jaar geleden
Jorien - ongeveer 6 jaar geleden

Perfect, as always :)

Shavi - ongeveer 6 jaar geleden
Petra - ongeveer 6 jaar geleden

Is mij 100% meegevallen voelde er niet zoveel van en na 1 behandeling al enigszins resultaat.

Ria - ongeveer 6 jaar geleden

Tijdens de laser behandelingen voel ik me op mijn gemak. Er word netjes en hygiënisch met je omgegaan. Na een paar behandelingen zie je duidelijk verschil!

Esma - ongeveer 6 jaar geleden

Vriendelijk en fijn ontvangst, een super vriendelijk en leuk team en duidelijke uitleg van de behandeling. Alles was mooi en hygiëne is top. De behandeling zelf was ook aangenaam! Echt een aanrader. Tot over 6 weken!

Lisa - meer dan 6 jaar geleden
Karina - meer dan 6 jaar geleden