5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

Zoals altijd erg vriendelijk en professioneel. Mooie resultaten tot nu toe.

Mareike - meer dan 6 jaar geleden
Klara - meer dan 6 jaar geleden

Beetje gemeen, maar prima te doen en het resultaat is al heel mooi

Ingrid - meer dan 6 jaar geleden

Altijd goede zorg en aandacht.

Hilja - meer dan 6 jaar geleden

Fijne behandeling, pijnloos en altijd gezellig!

Vera - meer dan 6 jaar geleden
Oifaa - meer dan 6 jaar geleden

De behandeling is zo voorbij, ik heb goede voorlichting gekregen en ik word op mijn gemak gesteld.

Sandra - meer dan 6 jaar geleden
Donja - meer dan 6 jaar geleden
Brigitte - meer dan 6 jaar geleden
Amy - meer dan 6 jaar geleden