5e behandeling gehad en bijna geen haar meer te bekennen! Super tevreden.
Anita
-
ongeveer 6 jaar geleden
Lindsey
-
ongeveer 6 jaar geleden
Zoals altijd erg goed geholpen. De salon is altijd super schoon en het personeel heel vriendelijk.
Pauline
-
ongeveer 6 jaar geleden
Elvera
-
ongeveer 6 jaar geleden
Goed en snel geholpen. Nog geadviseerd over behandelingen in de toekomst!
Rezjneh
-
ongeveer 6 jaar geleden
Sharon
-
ongeveer 6 jaar geleden
Petra
-
ongeveer 6 jaar geleden
Marian
-
ongeveer 6 jaar geleden
Ik werd vriendelijk ontvangen in een frisse, moderne salon. Vervolgens kreeg ik een heldere en vakkundige uitleg De behandeling (oksels laseren) was snel en pijnloos. Het was mijn eerste behandeling. Tot nu toe kan ik zeggen: dit is echt een aanrader!
Jorien
-
ongeveer 6 jaar geleden
Merel
-
ongeveer 6 jaar geleden