Tip top, as usual! Altijd tijd voor een praatje en super service!
Shavi
-
ongeveer 6 jaar geleden
Heel vriendelijk en bereid alle 1001 vragen die je hebt met enthousiasme te bentwoorden
Tanja
-
ongeveer 6 jaar geleden
Charmayne
-
ongeveer 6 jaar geleden
Hele fijne eerste laser-behandeling bij Joyce gehad! Echt heel erg tevreden over hoe zij alles liet verlopen.
Luisa
-
ongeveer 6 jaar geleden
Lara
-
ongeveer 6 jaar geleden
Ben zeer nieuwsgierig na het resultaat. Verder goed geholpen en duidelijk uitleg gekregen.
Sophia Jasmine
-
ongeveer 6 jaar geleden
Alles verliep heel professioneel, de behandeling ging ontzettend snel en het personeel was heel vriendelijk :)
Joëlla
-
ongeveer 6 jaar geleden
Ik kom voor mijn lip-kin-oksels en bikinilijn. Pijnloos en super goed resultaat!
Vera
-
ongeveer 6 jaar geleden
De intake was super informatief, professioneel en er hangt een fijne sfeer. De behandeling (voor de oksels) deed daarnaast echt vrijwel geen pijn. Ik zou de clinic zeker aanraden!
Laura
-
ongeveer 6 jaar geleden
Ciska
-
ongeveer 6 jaar geleden