5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

Tip top, as usual! Altijd tijd voor een praatje en super service!

Shavi - ongeveer 6 jaar geleden

Heel vriendelijk en bereid alle 1001 vragen die je hebt met enthousiasme te bentwoorden

Tanja - ongeveer 6 jaar geleden
Charmayne - ongeveer 6 jaar geleden

Hele fijne eerste laser-behandeling bij Joyce gehad! Echt heel erg tevreden over hoe zij alles liet verlopen.

Luisa - ongeveer 6 jaar geleden
Lara - ongeveer 6 jaar geleden

Ben zeer nieuwsgierig na het resultaat. Verder goed geholpen en duidelijk uitleg gekregen.

Sophia Jasmine - ongeveer 6 jaar geleden

Alles verliep heel professioneel, de behandeling ging ontzettend snel en het personeel was heel vriendelijk :)

Joëlla - ongeveer 6 jaar geleden

Ik kom voor mijn lip-kin-oksels en bikinilijn. Pijnloos en super goed resultaat!

Vera - ongeveer 6 jaar geleden

De intake was super informatief, professioneel en er hangt een fijne sfeer. De behandeling (voor de oksels) deed daarnaast echt vrijwel geen pijn. Ik zou de clinic zeker aanraden!

Laura - ongeveer 6 jaar geleden
Ciska - ongeveer 6 jaar geleden