Heel erg goed. Joyce werkt zorgvuldig en luistert goed naar je wensen.
Jetta
-
bijna 6 jaar geleden
Altijd goed en gezellig bij Joyce!
Wendy
-
bijna 6 jaar geleden
Voor de derde oksellaserbehandeling geweest en wederom fantastische service! Professionele en fijne medewerkers, alles super hygiënisch en op een toplocatie!
Iris
-
bijna 6 jaar geleden
Richella
-
bijna 6 jaar geleden
Sam
-
bijna 6 jaar geleden
Vriendelijk en professioneel
Feyona
-
ongeveer 6 jaar geleden
Miranda
-
ongeveer 6 jaar geleden
Angeliek
-
ongeveer 6 jaar geleden
Charissa
-
ongeveer 6 jaar geleden
Fleur
-
ongeveer 6 jaar geleden