5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

Heel erg goed. Joyce werkt zorgvuldig en luistert goed naar je wensen.

Jetta - bijna 6 jaar geleden

Altijd goed en gezellig bij Joyce!

Wendy - bijna 6 jaar geleden

Voor de derde oksellaserbehandeling geweest en wederom fantastische service! Professionele en fijne medewerkers, alles super hygiënisch en op een toplocatie!

Iris - bijna 6 jaar geleden
Richella - bijna 6 jaar geleden
Sam - bijna 6 jaar geleden

Vriendelijk en professioneel

Feyona - bijna 6 jaar geleden
Miranda - bijna 6 jaar geleden
Angeliek - ongeveer 6 jaar geleden
Charissa - ongeveer 6 jaar geleden
Fleur - ongeveer 6 jaar geleden