5.0
gebaseerd op 1.980 reviews
Lara - bijna 6 jaar geleden

Super professioneel, fijn en gezellig geholpen door Sjanet! Na één Laserbehandeling merkte ik al verschil.

Elsa - bijna 6 jaar geleden
Marguaritha - bijna 6 jaar geleden

Intake gehad en de eerste ‘echte’ laser behandeling. Erg prettige en vriendelijke benadering, behandeling gaat vrij snel en is zo veel minder pijnlijk dan harsen. Op naar (gauw) mooi resultaat :)

Yvette - bijna 6 jaar geleden
Ingrid - bijna 6 jaar geleden

Heel fijn sfeer en hartstikke vriendelijke mensen en sowieso goed behandeling👍
Ik ben heel erg tevreden ook🤗
Bedankt💕

Zelisl - bijna 6 jaar geleden

Echt een aanrader! Naast dat ze goede deals hebben, zijn ze ook professioneel. Ik vind het vooral heel fijn dat de medewerkers heel vriendelijk en behulpzaam zijn!

Noëmi - bijna 6 jaar geleden

Ik word altijd met een lach ontvangen en vriendelijk behandeld. Leuk en kundig team jonge mensen. 🧡

Gaby - bijna 6 jaar geleden
Nienke - bijna 6 jaar geleden

Behandeling verliep vlot en naar tevredenheid.

Esmée - bijna 6 jaar geleden