Goede, snelle en vriendelijke service.
Laura
-
bijna 6 jaar geleden
Super fijn behandeld door Kyra!
Lamyna
-
bijna 6 jaar geleden
Heel erg tevreden! Ik zie zoveel verschil en dat al na twee behandelingen.
Renate
-
bijna 6 jaar geleden
Neda
-
bijna 6 jaar geleden
Heel lief mensen tevreden 👍
Savita
-
bijna 6 jaar geleden
Esther
-
bijna 6 jaar geleden
Heerlijke behandeling gehad met alles erop en eraan. Top!!!
Ynette
-
bijna 6 jaar geleden
Sharitha
-
bijna 6 jaar geleden
Heel vriendelijk en vakkundig team. Ik voelde me welkom, kreeg duidelijke uitleg en werd goed geholpen!
Sandra
-
bijna 6 jaar geleden
Heel vriendelijk en professioneel geholpen door Christianne. En erg snel weer buiten.
10/10 would recommend!
Tanja
-
bijna 6 jaar geleden