5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

Goede, snelle en vriendelijke service.

Laura - bijna 6 jaar geleden

Super fijn behandeld door Kyra!

Lamyna - bijna 6 jaar geleden

Heel erg tevreden! Ik zie zoveel verschil en dat al na twee behandelingen.

Renate - bijna 6 jaar geleden
Neda - bijna 6 jaar geleden

Heel lief mensen tevreden 👍

Savita - bijna 6 jaar geleden
Esther - bijna 6 jaar geleden

Heerlijke behandeling gehad met alles erop en eraan. Top!!!

Ynette - bijna 6 jaar geleden
Sharitha - bijna 6 jaar geleden

Heel vriendelijk en vakkundig team. Ik voelde me welkom, kreeg duidelijke uitleg en werd goed geholpen!

Sandra - bijna 6 jaar geleden

Heel vriendelijk en professioneel geholpen door Christianne. En erg snel weer buiten.
10/10 would recommend!

Tanja - bijna 6 jaar geleden