Duidelijke communicatie, geen lange wachttijden en vriendelijke behandeling.
John
-
6 maanden geleden
Zeer tevreden!
Melissa
-
6 maanden geleden
The best 100% 🫶🫶🫶
Carlo
-
6 maanden geleden
Goede sfeer, schoon fris en netjes.
Deskundige en fijne medewerker, ik voelde me in goede handen.
Marjan
-
6 maanden geleden
Heerlijke behandeling gehad bij de lieve Sylvana!
Alida
-
6 maanden geleden
Zeer tevreden. Aardig en kundig personeel! Zeker een aanrader.
Tjitske
-
7 maanden geleden
Zere vakkundig behandeling gehad met fijne uitleg.
Mooie zaak !!
Claudia
-
7 maanden geleden
Het is een salon met hele professionele medewerkers. Ik heb nu mijn afspraken met Alida gehad en haar advies en de uitvoer van de behandeling is super. Ik zou iedereen de salon aanraden.
Monique
-
8 maanden geleden
Het personeel is zeer vriendelijk en kundig. Alles wordt goed uitgelegd en de behandeling werd heel goed en comfortabel uitgevoerd. Heel tevreden!
Klaske
-
8 maanden geleden
Maaike
-
8 maanden geleden