5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

Duidelijke communicatie, geen lange wachttijden en vriendelijke behandeling.

John - 6 maanden geleden

Zeer tevreden!

Melissa - 6 maanden geleden

The best 100% 🫶🫶🫶

Carlo - 6 maanden geleden

Goede sfeer, schoon fris en netjes.
Deskundige en fijne medewerker, ik voelde me in goede handen.

Marjan - 6 maanden geleden

Heerlijke behandeling gehad bij de lieve Sylvana!

Alida - 6 maanden geleden

Zeer tevreden. Aardig en kundig personeel! Zeker een aanrader.

Tjitske - 7 maanden geleden

Zere vakkundig behandeling gehad met fijne uitleg.
Mooie zaak !!

Claudia - 7 maanden geleden

Het is een salon met hele professionele medewerkers. Ik heb nu mijn afspraken met Alida gehad en haar advies en de uitvoer van de behandeling is super. Ik zou iedereen de salon aanraden.

Monique - 8 maanden geleden

Het personeel is zeer vriendelijk en kundig. Alles wordt goed uitgelegd en de behandeling werd heel goed en comfortabel uitgevoerd. Heel tevreden!

Klaske - 8 maanden geleden
Maaike - 8 maanden geleden