Zeer tevreden en altijd gezellig !!
Amely
-
meer dan 6 jaar geleden
Anna
-
meer dan 6 jaar geleden
Martine
-
meer dan 6 jaar geleden
Heel vriendelijk geholpen Kyra is echt een topper en stelt je altijd op gemak!! Topper
Dilan
-
meer dan 6 jaar geleden
Goede voorlichting door een leuke meid! Helaas geen volledige behandeling mogelijk ivm recent zonnebank bezoek, maar daardoor is het ook duidelijk dat er kennis van zaken is én dat veiligheid serieus genomen wordt. Ik wist niet wat ik moest verwachten, maar de pijn viel alles mee. Ik kan nog niks over het resultaat zeggen, maar heb deze eerste behandeling als positief ervaren.
Danielle
-
meer dan 6 jaar geleden
Mooie en gezellige ervaring!
Manal
-
meer dan 6 jaar geleden
Super salon, vriendelijk en effectief!
Iris
-
meer dan 6 jaar geleden
Fijne benadeling gehad.
Jennifer
-
meer dan 6 jaar geleden
Pittige peeling, fijne huidtherapeut goed resultaat
Yvonne
-
meer dan 6 jaar geleden
Samantha
-
meer dan 6 jaar geleden