Eerste behandeling was erg fijn, alles word duidelijk uitgelegd. Vriendelijke behandelaar, en ontspannede sfeer.
Hilde
-
meer dan 6 jaar geleden
Altijd heel relaxed en je wordt leuk ontvangen/geholpen.
Daniek
-
meer dan 6 jaar geleden
Annemiek
-
meer dan 6 jaar geleden
De laser behandeling is prima te handelen. Doet geen pijn en de uitleg is heel duidelijk.
Sherien
-
meer dan 6 jaar geleden
Uitgebreide gezichtsbehandeling gehad. Heerlijk verwend en tot rust gekomen. Mijn voelt weer zacht en soepel aan. Klaar voor de herfst!
Maaike
-
meer dan 6 jaar geleden
Sira
-
meer dan 6 jaar geleden
Debbie
-
meer dan 6 jaar geleden
Mardiha
-
meer dan 6 jaar geleden
Ik ben heel erg tevreden🤗
Zelisl
-
meer dan 6 jaar geleden
Lucy
-
meer dan 6 jaar geleden