5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

Eerste behandeling was erg fijn, alles word duidelijk uitgelegd. Vriendelijke behandelaar, en ontspannede sfeer.

Hilde - meer dan 6 jaar geleden

Altijd heel relaxed en je wordt leuk ontvangen/geholpen.

Daniek - meer dan 6 jaar geleden
Annemiek - meer dan 6 jaar geleden

De laser behandeling is prima te handelen. Doet geen pijn en de uitleg is heel duidelijk.

Sherien - meer dan 6 jaar geleden

Uitgebreide gezichtsbehandeling gehad. Heerlijk verwend en tot rust gekomen. Mijn voelt weer zacht en soepel aan. Klaar voor de herfst!

Maaike - meer dan 6 jaar geleden
Sira - meer dan 6 jaar geleden
Debbie - meer dan 6 jaar geleden
Mardiha - meer dan 6 jaar geleden

Ik ben heel erg tevreden🤗

Zelisl - meer dan 6 jaar geleden
Lucy - meer dan 6 jaar geleden