Ben tot nu toe super tevreden met het resultaat!
Cecile
-
bijna 6 jaar geleden
Behandeling verliep snel en de specialiste was erg vriendelijk.
Esmée
-
bijna 6 jaar geleden
Super!!!
Rick
-
bijna 6 jaar geleden
Wendy
-
bijna 6 jaar geleden
Perfect, as always!
Shavi
-
bijna 6 jaar geleden
Het was enkel de intake. Het personeel was erg vriendelijk, geduldig en heeft alles goed uitgelegd
Ineke
-
bijna 6 jaar geleden
Lois
-
bijna 6 jaar geleden
Goede uitleg door Joyce en behandeling was zeer goed.
Ann
-
bijna 6 jaar geleden
Kenza
-
bijna 6 jaar geleden
Super snel en medewerkers zijn heel aardig en leggen alles goed uit.
Nienke
-
bijna 6 jaar geleden