5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

Ben tot nu toe super tevreden met het resultaat!

Cecile - bijna 6 jaar geleden

Behandeling verliep snel en de specialiste was erg vriendelijk.

Esmée - bijna 6 jaar geleden

Super!!!

Rick - bijna 6 jaar geleden
Wendy - bijna 6 jaar geleden

Perfect, as always!

Shavi - bijna 6 jaar geleden

Het was enkel de intake. Het personeel was erg vriendelijk, geduldig en heeft alles goed uitgelegd

Ineke - bijna 6 jaar geleden
Lois - bijna 6 jaar geleden

Goede uitleg door Joyce en behandeling was zeer goed.

Ann - bijna 6 jaar geleden
Kenza - bijna 6 jaar geleden

Super snel en medewerkers zijn heel aardig en leggen alles goed uit.

Nienke - bijna 6 jaar geleden