Bij City laser Company Groningen zorgen ze er iedere keer weer voor dat ik me volledig op m'n gemak voel! Zo is iedere behandeling gezellig, en voorbij voordat ik het door heb. Daarbovenop zag ik al na de eerste behandeling gelijk resultaat!
Aardige medewerkers. Wordt vlot geholpen en tijdens de behandeling wordt er regelmatig gevraagd of het nog gaat. Er wordt de tijd voor je genomen.
Prettige behandelaar
Ik keek er nogal tegenop omdat het de vorige keer pijnlijk was, maar de medewerkster stelde me gerust, was super lief en dacht met mij mee. Ze heeft de behandeling ‘dragelijk’ gemaakt. Bedankt daarvoor! De volgende keer zal ik iets minder tegen de behandeling opkijken en ik hoop dat ik deze lieve medewerkster weer heb! :-)
Snel geholpen, fijn uitleg en vriendelijke medewerkster!