5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

Gezellig, als altijd! Altijd even tijd voor een praatje :)

Shavi - meer dan 5 jaar geleden
Lydia - meer dan 5 jaar geleden
Aarti - meer dan 5 jaar geleden

Goede uitleg, en vriendelijk personeel.
Super attent!

Rianne - meer dan 5 jaar geleden

De ontvangst was vriendelijk, de salon heerlijk fris en schoon en de behandeling is nagenoeg pijnloos. Ik ben er heel blij mee en raad iedereen deze manier van ontharen aan!

Jorien - bijna 6 jaar geleden

Je wordt altijd super goed geholpen..

Danielle - bijna 6 jaar geleden

Wederom een fijne behandeling gehad bij City Laser Company. Vriendelijk en deskundig personeel. Ik ben zeer tevreden met het resultaat tot nu toe. Zeker een aanrader!

Elisabeth - bijna 6 jaar geleden

Super vriendelijk personeel en een hele aangename vibe! Ze werken erg hygiënisch én zorgen dat de behandeling comfortabel en zelfs gezellig is. Ik heb al mijn vriendinnen aangeraden om hier heen te gaan voor laser ontharing en ik blijf hier ook zeker terugkomen!

Charleen - bijna 6 jaar geleden

Aardig personeel en goeie service. Je wordt goed geinformeerd over de behandeling en verwachte resultaten

Shanti - bijna 6 jaar geleden
Claudia - bijna 6 jaar geleden