⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Zelisl
-
meer dan 5 jaar geleden
Voor de tweede keer een afspraak gehad. De medewerker was erg vriendelijk en gezellig. En bovenal voerde ze de behandeling weer perfect uit. Nu al blij met de vorderingen !
Tamara
-
meer dan 5 jaar geleden
Super vriendelijk. Verder een heldere uitleg en pijnloze behandeling!
Nadja
-
meer dan 5 jaar geleden
Aleid
-
meer dan 5 jaar geleden
Vriendelijk en professioneel personeel
Ineke
-
meer dan 5 jaar geleden
Marguaritha
-
meer dan 5 jaar geleden
Top ! Prima behandeling door Sjanet!
Jetta
-
meer dan 5 jaar geleden
Ik vond het hele fijne behandeling, goede service en toen ik pijn voelde stopte ze gelijk!
Farida
-
meer dan 5 jaar geleden
Altijd weer super! Zo aardig, behulpzaam en meedenkend!
Carlijn
-
meer dan 5 jaar geleden
Olesya
-
meer dan 5 jaar geleden