5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Zelisl - meer dan 5 jaar geleden

Voor de tweede keer een afspraak gehad. De medewerker was erg vriendelijk en gezellig. En bovenal voerde ze de behandeling weer perfect uit. Nu al blij met de vorderingen !

Tamara - meer dan 5 jaar geleden

Super vriendelijk. Verder een heldere uitleg en pijnloze behandeling!

Nadja - meer dan 5 jaar geleden
Aleid - meer dan 5 jaar geleden

Vriendelijk en professioneel personeel

Ineke - meer dan 5 jaar geleden
Marguaritha - meer dan 5 jaar geleden

Top ! Prima behandeling door Sjanet!

Jetta - meer dan 5 jaar geleden

Ik vond het hele fijne behandeling, goede service en toen ik pijn voelde stopte ze gelijk!

Farida - meer dan 5 jaar geleden

Altijd weer super! Zo aardig, behulpzaam en meedenkend!

Carlijn - meer dan 5 jaar geleden
Olesya - meer dan 5 jaar geleden