5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

Super geholpen

Richella - meer dan 5 jaar geleden
Saba - meer dan 5 jaar geleden

Vindt persoonlijk personeel zo klantvriendelijk!
Heel aardig , spontaan , lief 🥰! Alles wordt duidelijk uitgelegd

Sakila - meer dan 5 jaar geleden

Hele fijne behandeling gehad!

Marije - meer dan 5 jaar geleden
Femke - meer dan 5 jaar geleden
Lynn - meer dan 5 jaar geleden

Vriendelijk

Nayomi - meer dan 5 jaar geleden

Ik vind het erg prettig. Hele aardige mensen, ze zijn kundig en stellen je op je gemak. Aanrader!

Meike - meer dan 5 jaar geleden
Joost - meer dan 5 jaar geleden
Valerie - meer dan 5 jaar geleden