Super geholpen
Richella
-
meer dan 5 jaar geleden
Saba
-
meer dan 5 jaar geleden
Vindt persoonlijk personeel zo klantvriendelijk!
Heel aardig , spontaan , lief 🥰! Alles wordt duidelijk uitgelegd
Sakila
-
meer dan 5 jaar geleden
Hele fijne behandeling gehad!
Marije
-
meer dan 5 jaar geleden
Femke
-
meer dan 5 jaar geleden
Lynn
-
meer dan 5 jaar geleden
Vriendelijk
Nayomi
-
meer dan 5 jaar geleden
Ik vind het erg prettig. Hele aardige mensen, ze zijn kundig en stellen je op je gemak. Aanrader!
Meike
-
meer dan 5 jaar geleden
Joost
-
meer dan 5 jaar geleden
Valerie
-
meer dan 5 jaar geleden