Maxime
-
meer dan 5 jaar geleden
Inmiddels mijn 3de afspraak gehad, super vriendelijk en professioneel geholpen!
Tamara
-
meer dan 5 jaar geleden
Mijn allereerste ervaring met laser therapie etc. Maar zeer netjes ontvangen. Duidelijke uitleg gekregen. In afwachting hoe ik er op reageer ga ik de behandeling afmaken. En omdat ik zelf 6 weken eerst wil wachten waren ze ook totaal niet opdringerig.. echt een aanrader. Ik kom zeker terug.
Jeanet
-
meer dan 5 jaar geleden
Goed en vriendelijk geholpen door Joyce.
Ann
-
meer dan 5 jaar geleden
Caroline
-
meer dan 5 jaar geleden
Super lief en professioneel personeel!
Fiona
-
meer dan 5 jaar geleden
Aarti
-
meer dan 5 jaar geleden
Het is en blijft pijnlijk maar alles voor het juiste effect! Personeel is vriendelijk en aardig!
Mariska
-
meer dan 5 jaar geleden
Fleur
-
meer dan 5 jaar geleden
Vind het hier heel fijn! De meiden zijn erg professioneel en ook heel aardig. Een aanrader.
Noëmi
-
meer dan 5 jaar geleden