5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

Aardig meisje die goed uitlegt wat ze gaat doen.

Rebecca - meer dan 5 jaar geleden
Caroline - meer dan 5 jaar geleden

Vind jullie allemaal altijd zo aardig! Echt goede service, en natuurlijk een fijn resultaat :)

Meike - meer dan 5 jaar geleden
Iris - meer dan 5 jaar geleden

🙏🏻💯

Rick - meer dan 5 jaar geleden

Ik ben superblij met de behandeling! Dit is mijn 2 de behandeling! Super lieve collega’s! Ik heb twee keer Kyra gehad bij mij behandeling echt super lief en aardig.

Sakila - meer dan 5 jaar geleden
Anniek - meer dan 5 jaar geleden

Erg vriendelijk personeel! Voordat de behandeling begint krijg je eerst een goede en duidelijke voorlichting. De behandeling was snel en pijnloos!

Sanne - meer dan 5 jaar geleden

The intake appointment today was great. Right on time, and very clear explanation. I could take my time to ask all the questions I wanted to ask.
I'm very excited to start my treatment!

Ada - meer dan 5 jaar geleden

Super vriendelijk toppie

Nuray - meer dan 5 jaar geleden