Aardig meisje die goed uitlegt wat ze gaat doen.
Rebecca
-
meer dan 5 jaar geleden
Caroline
-
meer dan 5 jaar geleden
Vind jullie allemaal altijd zo aardig! Echt goede service, en natuurlijk een fijn resultaat :)
Meike
-
meer dan 5 jaar geleden
Iris
-
meer dan 5 jaar geleden
🙏🏻💯
Rick
-
meer dan 5 jaar geleden
Ik ben superblij met de behandeling! Dit is mijn 2 de behandeling! Super lieve collega’s! Ik heb twee keer Kyra gehad bij mij behandeling echt super lief en aardig.
Sakila
-
meer dan 5 jaar geleden
Anniek
-
meer dan 5 jaar geleden
Erg vriendelijk personeel! Voordat de behandeling begint krijg je eerst een goede en duidelijke voorlichting. De behandeling was snel en pijnloos!
Sanne
-
meer dan 5 jaar geleden
The intake appointment today was great. Right on time, and very clear explanation. I could take my time to ask all the questions I wanted to ask.
I'm very excited to start my treatment!
Ada
-
meer dan 5 jaar geleden
Super vriendelijk toppie
Nuray
-
meer dan 5 jaar geleden