Zoals altijd zeer goed geholpen.
Ann
-
meer dan 5 jaar geleden
De dames hier stellen je heel erg op je gemak en checken of je je goed voelt bij de behandeling. Ik kijk alweer uit naar de volgende!
Meike
-
meer dan 5 jaar geleden
Vriendelijk en correct
Tamara
-
meer dan 5 jaar geleden
Super!
Annemiek
-
meer dan 5 jaar geleden
Manon
-
meer dan 5 jaar geleden
Fijne ervaring!
Vera
-
meer dan 5 jaar geleden
Ebru
-
meer dan 5 jaar geleden
Iris
-
meer dan 5 jaar geleden
Professionaliteit en kwaliteit staan hier hoog in het vaandel. Kortom zeer tevreden!
Janny
-
meer dan 5 jaar geleden
Regina
-
meer dan 5 jaar geleden