5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

Vriendelijk en professioneel

Ineke - ongeveer 5 jaar geleden

Erg vriendelijk personeel. Leggen alles uit en wijzen je ook op voordeligere opties. Zeker een aanrader!

Jolanda - ongeveer 5 jaar geleden

Kom altijd zo vrolijk en verzorgd naar buiten, heerlijk!

Debbie - ongeveer 5 jaar geleden
chris - ongeveer 5 jaar geleden

Zeer fijne medewerkers.

Marcel - ongeveer 5 jaar geleden

Fijn personeel en een mooie, schone salon!

Neval - ongeveer 5 jaar geleden

Vriendelijke ontvangst, fijne sfeer, goede uitleg over de behandeling en uitgebreid de tijd genomen voor event. vragen. De prijs is ook een positief punt in deze coronatijden!👍🏻

Pien - ongeveer 5 jaar geleden

Dit keer voor een onderhoudsbehandeling geweest. Weer zeer tevreden over de goede service en de vriendelijke medewerkers.

Pauline - ongeveer 5 jaar geleden
Rabiye - ongeveer 5 jaar geleden
Mehmet - ongeveer 5 jaar geleden