5.0
gebaseerd op 1.980 reviews
Lisa - meer dan 5 jaar geleden

Erg vriendelijk ontvangen en er is veel verteld over het laseren. Fijn!

Simone - meer dan 5 jaar geleden

Relaxte sfeer en fijne medewerkers! Super fijne eerste behandeling gehad, ik kijk uit naar de volgende 😁

Noa - meer dan 5 jaar geleden
Nyske - meer dan 5 jaar geleden

Aardige mensen! Goede service!

Julia - meer dan 5 jaar geleden
Samantha - meer dan 5 jaar geleden
Marieke - meer dan 5 jaar geleden

Hele duidelijke uitleg en heel open over alles. Ik had pijn verwacht bij het laseren van mijn oksels, maar eigenlijk verliep dit geheel pijnloos, super fijn!

Lisa - meer dan 5 jaar geleden
Wendy - meer dan 5 jaar geleden
Stephanie - meer dan 5 jaar geleden