Lisa
-
meer dan 5 jaar geleden
Erg vriendelijk ontvangen en er is veel verteld over het laseren. Fijn!
Simone
-
meer dan 5 jaar geleden
Relaxte sfeer en fijne medewerkers! Super fijne eerste behandeling gehad, ik kijk uit naar de volgende 😁
Noa
-
meer dan 5 jaar geleden
Nyske
-
meer dan 5 jaar geleden
Aardige mensen! Goede service!
Julia
-
meer dan 5 jaar geleden
Samantha
-
meer dan 5 jaar geleden
Marieke
-
meer dan 5 jaar geleden
Hele duidelijke uitleg en heel open over alles. Ik had pijn verwacht bij het laseren van mijn oksels, maar eigenlijk verliep dit geheel pijnloos, super fijn!
Lisa
-
meer dan 5 jaar geleden
Wendy
-
meer dan 5 jaar geleden
Stephanie
-
meer dan 5 jaar geleden